4030011403 |
Aprendre a aprendre (descobrint com aprèn el cervell) |
2020-2021 |
Conferència. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
21/9/2020 - 21/9/2020 (2 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental III
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Quines són les estratègies més efectives per aconseguir "bons" aprenentatges (significatius, profunds, perdurables, transferibles...)?
Quins factors emocionals modulen la motivació per aprendre?
La xerrada de l'Héctor Ruiz ens presentarà evidències científiques sobre els processos cognitius de l'aprenentatge.
|
| |
Objectius |
- Conèixer algunes estratègies d'aprenentatge basades en la naturalesa dels processos cognitius.
- Conèixer el paper dels factors emocionals en la motivació per aprendre.
|
| |
Continguts |
- Processos cognitius de l'aprenentatge.
- Memòria i connexions
- Transferència
- Estratègies
- Emocions i Motivació
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Docents del Vallès
|
| |
E-mail |
crp-rubi@xtec.cat
|
| |
|
|